Magamról

Saját fotó
Budapest, Hungary
Kedves Olvasó! Jelenleg kisbabáimmal szabadságon vagyok, csak ritkán tudok válaszolni a levelekre! Sürgős esetben fordulj(on) azonnal személyesen szakemberhez. Meleg szívvel ajánlom kollégáimat a Budapest Dental Fogászaton: www.budapestdental.hu Dr. Pattogató Rita a nevem, 1997-ben végeztem a SOTE Fogorvostudományi Karán. Először Fog- és Szájbetegségekből, majd Konzerváló Fogászat és Fogpótlástan szakirányból szereztem szakvizsgát. Jelenleg Fogszabályozás rezidens vagyok, azaz ebben a szakirányban tanulok tovább. Szeretem a szakmámat és az embereket, szívesen segítek fogas kérdésekben, ha épp az adott kérdésre tudom a választ (sajnos nem tudom mindenre...). Nem célja ennek a weboldalnak, hogy más fogorvosok munkáiról véleményt alkossak, az ilyen jellegű levelekre nem válaszolok. Elsősorban abban szeretnék segíteni, hogy biztonságosabb érzés legyen elkezdeni egy fogászati kezelést. Úgy vettem észre, több információ birtokában a betegek bátrabban ülnek be a fogorvosi székbe, könnyebb és gyorsabb lesz a kezelés. Manapság olyan komoly a technikai fejlődés a fogászat területén, hogy szerintem érdemes több infót beszerezni a biztonságos döntéshez.

2011. január 31., hétfő

Szorongás a fogászattól - coffea cruda?

"Véletlen bukkantam a weboldalára, de hihetetlenül megörültem neki. Gondolom sokan küzdenek a félelem érzésével, ha fogorvoshoz fordulnak, ez pedig érthető is. Félnek a fájdalomtól. Viszont nekem nem is annyira fájdalommal van problémám, hanem az állandó hányingerrel ami pillanatokon belül fellép, ahogy beülök az orvosi székbe. (Már sokszor otthon is fogmosás közben.) Már több orvosnál is jártam, mindenki csak annyit mond, hogy vegyem az orromon a levegőt. De ha ott veszem, akkor a rendelő szagától bukfencezik a gyomron. (Pedig nincs büdös, csak egyszerűen nem bírom ezt a fertőtlenítőszagot, ami a rendelőket belengi.)
Olvastam az altatásról is, de ezt megfizetni sajnos nem tudom. Viszont most rábukkantam arra, hogy különböző homeopátiás szerekkel mindenféle tünetet csillapítani lehet, így találtam Önre.
Van esetleg valamilyen ötlete, hogy mivel lehetne ezt a problémát kezelni?

Válaszát előre is nagyon köszönöm!

Üdvözlettel: D. Andrea"

A homeopátiás gyógyszerfelírás egyedi tünetek alapján történik, nincsenek általánosan használható gyógyszerek, mint az allopátiás orvoslásban. A félelem, szorongás a fogászatban - témakörben kb. 6-8 szer van felsorolva, de lehet, hogy egy ettől eltérő szer lesz az ami épp Önnél hatásos, az Önre jellemző tünetek figyelembevételével.

A fogászatban, mivel nincsen lehetőség egy hosszabb, másfél – két órás anamnezis felvételre a fogorvosi szék mellett, ezért úgynevezett „jól bevát szereket” alkalmazunk, melyek nagy valószínűséggel hatásosak lesznek, az adott páciens esetén.

Ilyen jól bevált szerként az Ön leírása alapján a következő szert javasolható:

Coffea Cruda – Túlfűtöttség és mentális aktivitás jellemzi. Izgalmában nem bír aludni a kezelést megelőző éjszaka. Túlérzékeny a fájdalomra, érintésre, zajokra, szagokra, ízekre. Kikapcsoltatja a zenét a rendelőben. Főként nők és gyermekek szere.

Javasolt potencia C30. Javasolt adagolás: fogászati beavatkozás elötti este 5 golyócska, reggel 5 golyócska, majd kezelés elött közvetlenül 5 golyócska.

Érdemes még kikérni általános homeopata tanácsát is, komolyabb, részletes anamnezis felvétellel, aki lehet, hogy megerősíti a javasolt szert, azonban lehet, hogy a személyes ismerettség és anamnezis felvétel után egy ettől eltérő alkati szert javasol, mely általános testi. illetve leki szinten hat, de emellett a fogászati beavatkozások esetén is enyhíti a szorongásos tüneteit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése